Índex del Fòrum de BETULO.CAT Badalona BETULO.CAT Badalona
Fòrum d'opinió Badaloní

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris  ChatChat   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

COMUNICAT DEL 15/10/08 DE MAUDILI PRIETO A PRUNERA I FORUM

Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    Índex del Fòrum de BETULO.CAT Badalona -> El badaloní parla
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Maudili Prieto

Registrat: 05 Jun 2007
Missatges: 4

MissatgePublicat: Dc Oct 15, 2008 10:24 am    Assumpte: COMUNICAT DEL 15/10/08 DE MAUDILI PRIETO A PRUNERA I FORUM Respondre citant

A l´administrador Prunera i a tots els membres del fòrum:

Aquest matí,15 d´octubre,m´he llevat,he fet tot el que faig cada matí i m´he trobat amb un missatge d´una amistat meva en la que em manifesta que a la vostra web m´he tornat a convertir en tema del dia. Ja sabia fa temps que el col.lectiu de membres de les entitats i associacions Martorellparla havia realitzat una sèrie d´accions per promocionar el meu bloc i,encara que vaig demanar que no fessin més accions en nom meu,doncs ells han continuat.Jo no puc impedir allò que decideix fer un grup de persones quan no s´actua en contra meu.
Però és que el missatge d´aquesta amistat m´ha esgarrifat quan sembla ser que una persona del fòrum de nom Esther colero (ja sabem que ecologista no déu ser) doncs ha començat a crear una batalla campal sobre si sóc un mal periodista,si menteixo,si no m´estima ningú,si sóc funcionari,si sóc jo qui promociona el bloc,si em fico on o si els d´Esquerra m´ha admés com a militant o no...bé,una disbauxa rera una altra.
El motiu d´aquestes línies és per a recordar,perque aquest algú que ha muntat el sidral ha tret del bagul dels records un comunicat de fa més d´un any en el qual manifesto l´estupidesa de què el meu nom surti a la llum pública quan jo no tinc res a veure amb Badalona,ni vull fer res a Badalona,ni m´interessa Badalona més enllà dels propis temes personals i professionals que m´afectin i el que jo faci en les meves activitats privades és cosa meva i les que faci com a treballador d´una sèrie de mitjans de comunicació o de l´administració pública són unes altres.Per tant,el que demanaria és que si algú té alguna cosa a dir-me,té un correu habilitat al meu bloc o bé que em localitzi perque ja sap on sóc,perque de covards,ximples,fills de papà,mantinguts,endollats i altres especímens com aquests ja n´estic una mica tip.Badalona és cosa dels que hi són,no dels que no hi pertanyem ni ens interessa el que hi passa i crec que ja ho tinc més que explicat.Una altra cosa és que faci comentaris sobre Badalona,que com a periodista després de 18 anys ningú m´ha de donar lliçons.
O sigui,que qui vulgui dir-me res,en comptes de muntar aquests espectacles lamentables en aquest fòrum o qualsevol altre,que s´ho faci mirar i em vingui a veure i escoltaré les seves queixes.Jo no m´amago…i els que em critiqueu si?. I un missatge a Martorellparla:sisplau,gràcies per la defensa i el carinyo,però si sabeu com és Martorell,encara no us heu adonat de com és Badalona?.
Maudili Prieto
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Esther Colero
eventual
eventual

Registrat: 12 Oct 2008
Missatges: 8

MissatgePublicat: Dc Oct 15, 2008 8:07 pm    Assumpte: Respondre citant

Maudilio no somos tontos y no nos vas a convencer de que tu no tienes nada que ver con Telebadalona, Martorellparla y toda esa serie de nicks que utilizas para publicitar tu blog. Si escribís igual... Vaya tela

Como prueba aportaré que tu mismo te apuntaste a la Wikipedia como si fueras alguien importante y te eliminaron la entrada porque detectaron que te la habías hecho tu mismo, además sin aportar pruebas...

http://ca.wikipedia.org/wiki/Viquip%C3%A8dia:Esborrar_p%C3%A0gines/Historial/2007/11

Es lo mismo que haces aquí y encima intentas decier que tu no eres Martorellparla y demás... JAJAJJA

Lo dicho antes, si te aburres comprate un perro.
Tornar a dalt
garellano4567
emperador
emperador

Registrat: 11 Gen 2006
Missatges: 1099
Ubicació: Badalona

MissatgePublicat: Dc Oct 15, 2008 9:03 pm    Assumpte: Respondre citant

Joder,la gente que deambula por aqui.
Saludos.
Victorp
emperador
emperador

Registrat: 03 Gen 2006
Missatges: 954

MissatgePublicat: Dc Oct 15, 2008 10:28 pm    Assumpte: Re: COMUNICAT DEL 15/10/08 DE MAUDILI PRIETO A PRUNERA I FOR Respondre citant

Maudili Prieto escrigué:

.....
O sigui,que qui vulgui dir-me res,en comptes de muntar aquests espectacles lamentables en aquest fòrum o qualsevol altre,que s´ho faci mirar i em vingui a veure i escoltaré les seves queixes.Jo no m´amago…i els que em critiqueu si?. I un missatge a Martorellparla:sisplau,gràcies per la defensa i el carinyo,però si sabeu com és Martorell,encara no us heu adonat de com és Badalona?.
Maudili Prieto

Maudili, si deixessis un espai després de les comes "," i punts "." seria més fàcil llegir-te.

És curiós, al colectiu Martorellparla li passa el mateix. Serà una mutació genètica? o tindrà alguna cosa a veure amb l'aigua de Martorell? Shocked

Salutacions,
Víctor (de BadalonaEscolta)
Carles Plaza Martínez
emperador
emperador

Registrat: 17 Nov 2006
Missatges: 1905

MissatgePublicat: Dj Oct 16, 2008 10:47 am    Assumpte: Respondre citant

...Y así consigue ó consiguen (nó me importa son dos, uno ...ó un regimiento.) superar la mala digestión que le(s) produce el desinterés...Lo tolera(n) mal...No lo soporta(n).

¿Nuestro "pecado".? Entrar al trapo;cual se dice el términos taurinos...

...De entrada esta(s) persona(s) no creo ni que tan siquiera,respeten las normas de participación en el presente foro...¿Prunera,estás ahí.?...

Saludos.
Tornar a dalt
Maudili Prieto

MissatgePublicat: Dc Oct 22, 2008 6:46 am    Assumpte: COMUNICAT OFICIAL 22.10.08 Respondre citant

A la famosa Esther colero i a tothom del fòrum que segueixi que aquesta línia:

No prenc per idiota a ningú,sino et/us prenc simples desgraciats que no heu aconseguit res a la vida per vosaltres mateixos i que depeneu de la mà de l´amo que us dóna de menjar perque sinó us caldria dormir en un banc del carrer. Els que diguin saber-ho tot i que vulguin dir-m´ho,ja que tant saben i recollint una idea de la gent de Martorellparla ja saben on trobar-me,però si m´ho han de dir a la cara que ho diguin davant de tothom que hi estigui present.Mentrestant,no hi ha res del que s´ha dit que s´aguanti per enlloc i em considero lliure de prendre les mesures legals escaients davant d´aquestes injúries.Es a dir,que convido als membres habituals del fòrum a què hi assisteixin a la convocatòria es pugui fer per part d´aquests que diuen saber tant de mi.

A Prunera:
Els meus serveis jurídics han determinat que no es pot impedir l´actuació de Martorellparla en aquest fòrum ni en cap altre,però se´ls ha requerit per escrit que ja no facin més actuacions en relació amb mi i que la única eina oficial d´expressió per part meva és la meva web i els altres mitjans en els que hi tinc participació a Madrid i a Euskalherria,com així les hemerotèques dels mitjans on col.laboro o he col.laborat.

Una salutació,
Maudili Prieto
Tornar a dalt
Esther Colero
eventual
eventual

Registrat: 12 Oct 2008
Missatges: 8

MissatgePublicat: Dj Oct 23, 2008 9:26 pm    Assumpte: Respondre citant

ERES UN PSEUDOPERIODISTA FRACASADO AL QUE LE HAN ECHADO DE TODOS LOS MEDIOS DE COMUNICACIÓN DONDE HA COLABORADO Y QUE VIENE AQUI A HACERSE EL IMPORTANTE PARA INTENTAR ENTRAR EN ESQUERRA.

NO INTERESAS MAUDILI, NI AQUI, NI EN LA WIKIPEDIA NI EN MARTORELL NI EN BADALONA

NO TE AUTOADULES MAUDILI, QUE TODOS SABEMOS YA QUE ERES TU MARTORELLPARLA Y ESTÁS QUEDANDO FATAL... NO REMUEVAS LA MIERDA

PD: LLÉVAME A LOS JUZGADOS POR LLAMARTE PERIOLISTO FRACASADO INSULTÓN Y COBARDE
Tornar a dalt
Maudili Prieto

MissatgePublicat: Dv Oct 24, 2008 3:26 pm    Assumpte: Respondre citant

A Esther colero:

Que si Martorellparla sóc jo,que si sóc un periodista fracassat,insultador i un pobre desgraciat i un covard i,a més,dius que t´importa poc que et porti als jutjats. Doncs ves per on m´has donat una idea: m´acompanyes al jutjat per tal que pugui presentar-te la demanda corresponent?. Es que,com suposo que sabràs,cal acreditar la identitat real de les persones i,per facilitar la feina a la justícia -que tenen coses més importants que preocupar-se de mi segons el teu criteri- i anar per feina,anem els dos conjuntament amb els nostres advocats i davant dels funcionaris judicials et presento la demanda i que el jutge resolgui.Et va bé? Ja que saps tant de mi,suposo que em podràs localitzar.
I és més,la demanda i la sentència la publiquem en aquest fòrum si li va bé a l´administrador. Què et sembla? Hi anem i ho fem tot amb llums i taquígrafs?.

Maudili Prieto
Tornar a dalt
prunera
Administrador

Registrat: 30 Des 2005
Missatges: 1223
Ubicació: Badalona

MissatgePublicat: Dv Oct 24, 2008 3:39 pm    Assumpte: Respondre citant

Ja n'hi ha prou de tot això.

Esther, un altre missatge amb desqualificacions directes i personals i hauré de suspendre temporalment el teu accés. Llegeix les normes de participació si et plau

Maudili i Martorell, en aquest fòrum "El Badaloní parla" es ve a parlar de Badalona, no de qüestions personals.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email MSN Messenger
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    Índex del Fòrum de BETULO.CAT Badalona -> El badaloní parla Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum